franci planinsek - ms Odkrito.si

Franci Planinšek o nadzoru nad sinom in bivši ...

Emi Nikočević Svet24.si

Takšna je druga plat menedžerja Bara

Sanje, duša Petisvet

4 znaki, da gre za čas pred vašo smrtjo

vreme, ohladitev, dež Svet24.si

Velika vremenska sprememba: tako hitro se bo ...

Kimberly Thompson Svet24.si

Beyonce obtožila čarovništva, prisluškovanja ...

maja zupan miss 2017 Najstnica.si

VIDEO: Kako se pripraviti na lepotno tekmovanje?

anela sabanagic 4 Njena.si

Takšna je Bizovičarjeva izbranka mesec dni po ...

Novice Črnomelj

Inteznivno spremljajo aktivnosti za gradnjo 3. razvojne osi

Piše: Občina Črnomelj, B.V.

Čas objave:
14.09.2018 12:07

Na Občini Črnomelj je bil v sredo 8. sestanek Odbora za spremljanje aktivnosti za gradnjo 3. razvojne osi – južni del.

Prisotni so sklenili, da se po potrditvi nove vlade ministrici za infrastrukturo pošlje dopis za sestanek v zvezi z določitvijo investitorja na 2. odseku 3. razvojne osi – južni del (Maline – Metlika in Črnomelj – jug), obravnavali pa so tudi izdelan Elaborat gradbeno tehnične in prometne preveritve, ki nakazuje najugodnejšo varianto gradnje na 3. in 4. etapi 1. dela hitre ceste (od Osredka oz. Revoza do Malin).

Na sestanku so bili prisotni županji občin Črnomelj in Semič, Mojca Čemas Stjepanovič in Polona Kambič, župan občine Metlika Darko Zevnik ter poleg predstavnikov z vseh treh belokranjskih občin, še Tomaž Willenpart iz Direkcije RS za infrastrukturo, Severin Maffi iz podjetja DARS, predsednik Območne obrtno - podjetniške zbornice Črnomelj Stanislav Malerič, predstavnik Kluba belokranjskih študentov Jure Kuhar, predstavnik MC BIT Jurij Matkovič in direktor Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine Tomaž Kordiš.

Odbor se je seznanil s potekom aktivnosti priprave za gradnjo južnega dela 3. razvojne osi in ugotovil, da priprava poteka v skladu s podpisanim protokolom. Izdelana je študija (Elaborat gradbeno tehnične in prometne preveritve) gradnje na 3. in 4. etapi 1. dela hitre ceste (od Osredka oz. Revoza do Malin), ki se po pregledu strokovnjakov še dopolnjuje. Študija nakazuje, da je ob upoštevanju vseh vidikov (tudi ekonomskega) najugodnejša varianta, da se zgradi 12 km štiripasovne ceste z dvema predoroma dolžine po 2,3 km pod Gorjanci.

Odbor je sklenil, da se po potrditvi nove vlade ministrici za infrastrukturo pošlje dopis za sestanek v zvezi z določitvijo investitorja na 2. odseku 3. razvojne osi – južni del (Maline – Metlika in Črnomelj – jug).