zahi hawass Svet24.si

Resnični Indiana Jones

david cameron, kijev Svet24.si

Britanski zunanji minister z izjavo prestopil ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

tina gaber robert golob krizarjenje ickoti Reporter.si

Golob ni imel časa razmišljati o naši ...

roglic Ekipa24.si

Zdaj je znano, kje bo Primož Roglič koval formo ...

Vedran Mlikota Njena.si

Botri: Ste videli, kaj se je zgodilo z Vinkom ...

1714382871-006-cel-oli-240428-lv-1714382855842 Ekipa24.si

Celjani mislijo resno! Snubili Modrića in ...

Novice Munchen

Foto: Belokranjci na turističnem sejmu F.RE.E

Piše: Radio Krka

Čas objave:
15.02.2016 15:56

F.re.e v Münchenu je največji bavarski sejem, ki je organiziran kot ogromna prireditev in prodajna razstava za prosti čas in rekreacijo. Na njej razstavlja okrog 1200 razstavljavcev iz 60 držav, obišče pa jo skoraj 120.000 obiskovalcev.

Kakor so različne želje, tako pestra ter raznolika je ponudba na sejmu, ki se bohoti v številnih sklopih: Potovanja, Zdravje & Welness, Karavaning in mobilne hiške, Vodni športi, »Outdoor« & kolesarstvo in številni atraktivni nakupi in trendi ter možnostmi aktivnega preživljanja prostega časa. Previdni Nemci prisegajo, da boljše načrtovanje ustvari lepše počitnice, zato želi organizator obiskovalcem sejma ponuditi čim bolj popolne informacije, zanimive predstavitve in nasvete za lažje načrtovanje prostega časa.

Sejem poteka v času, ko goduje sveti Valentin, ki ima ključ od korenin. Te dni jih je namreč obiskalo veliko takšnih ljudi, ki so povezani s Slovenijo in jih srce veže na domače kraje. Bili so navdušeni nad tem, da je Slovenska turistična organizacija raznoliko prestavila Slovenijo, še posebej z animacijo Bele krajine. Izstopajo predvsem po tem, da kreativno predstavljajo dolino reke Kolpe z animacijskim fotografiranjem pred ogromno razsvetljeno fotografijo neokrnjene narave doline reke Kolpe. Ob tem v kader v čoln k naključnem obiskovalcu vstopi kakšen animacijski lik, kot sta vila kolpljanka in muzikant v noši.

Za čim bolj pristen okus po Beli krajini so na sejmu dnevno pred obiskovalci pripravljali belokranjske pogače. Med ustvarjanjem jim je na pomoč priskočil turistični ambasador Slovenije 2010, Peter Immich, domačin iz Münchena, ki je na sejmu zastopal barve slovenskega turizma. Res pa je tudi, da se največ resnice izve iz vina in zato na sejmu brez njega ni šlo. Obiskovalce so očarali z metliško črnino PTP ( KZ Metlika) ter belim vinom sorte chardonnay (Samoel Malnarič). Občinstvu je Belo krajino približal tudi karampampuli, hišna pijača gostilne Badovinac iz Jugorja.

Animacije so bile nekaj posebnega. Obiskovalci ostrmijo nad ogromno odejo, ki nastaja iz domače ovčje volne z XXL pletilkam. Vsekakor so vredni ogleda tudi vinoreli, naslikani z vinom metliška črnina PTP. Spoznati je možno tudi cel kup izdelkov, ki so narejeni v sožitju z medom. Obiskovalce so pospremili s promocijskim gradivom Bele krajine, spoznali veliko potencialnih obiskovalcev in sklenili nekaj rezervacij.
Organizacijo tovrstne animacije in predstavitve vodijo belokranjske turistične pisarne: RIC Bela krajina, TIC Metlika (Turistično društvo Vigred Metlika) ter TIC Semič (Kulturni center Semič), v promocijski zgodbi pa sodelujejo ambasadorji dobre volje: harmonikar Miha Veselič, Matjaž Pešelj (Hotel Bela krajina in Kamp Podzemelj), Andreja Drakulić Veselič (Belokranjska hiša – gostišče Veselič), Bernarda Kump (Medeni butik Bibi in Belokranjsko izročilo), Suzana Puškarič (TIC Metlika) in Tončka Jankovič (Krajinski park Kolpa).

Prepričani so, da bo njihova sejemska predstavitev v deželico med Gorjanci in Kolpo pripeljala nove turiste. Tudi v prihodnje bodo turistično ponudbo Bele krajine in doline reke Kolpe predstavljali po vsej Evropi in tudi širše.

Besedilo in fotografije: Ambasadorji dobre volje