mlin Svet24.si

8-letnika skalpiralo na šolskem ogledu kmetije

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

1701778337-dsc9818-01-1701778319724 Necenzurirano

"Kar sta na policiji počela Žakelj in Tonin, je ...

cernivceva 6a PL Reporter.si

Milijon in pol evrov vredne hiše gradbenega ...

620-24-reli1 Ekipa24.si

Grozljivka na reliju! Vsaj sedem mrtvih, 21 ...

Ansambel Igor in zlati zvoki Revija Stop

»Vse dni, vse noči« igrajo že lepih 32 let

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Novice Ljubljana/Novo mesto

Prodaja moke, riža in testenin poskočila za trikrat

Piše: STA

Čas objave:
04.04.2020 18:48

V tednu med 9. in 15. marcem se je prodaja moke, riža in testenin v primerjavi s primerljivim obdobjem pred letom dni v Sloveniji povečala za več kot 300 odstotkov, kažejo podatki agencije Nielsen. Pri žitnih kosmičih, žitaricah za kuhanje, konzerviranem mesu in vnaprej pripravljenih omakah in juhah v vrečkah je rast med 200- in 300-odstotna.

Strah pred posledicami epidemije novega koronavirusa in vladinimi ukrepi je ljudi pognal v trgovine in obsežnejše nakupe, so ugotavljali pri agencij Nielsen. Pri izbranih trgovskih verigah so tako zabeležili 67-odstotno povečanje vrednostne prodaje v primerjavi s primerljivim tednom lani, to je med 11. in 17. marcem 2019.

Ustvarjena prodajna vrednost je bila 64 odstotkov višja za prehrambene blagovne skupine, medtem ko so neprehrambene beležile 77-odstotno vrednostno rast.

Od 200- do 300-odstotna rast velja tudi za toaletna mila in gumijaste rokavice. Še bolj se je prodaja slednjih okrepila v naslednjem tednu, torej od 16. do 22. marca, in sicer za skoraj 400 odstotkov.

Potrošniki so se založili tudi s papirnatimi izdelki, vključno s toaletnim papirjem, ter detergenti za pranje perila, medtem ko je na primer blagovna skupina alkoholnih pijač zabeležila negativno rast vrednostne prodaje, so dodali v agenciji Nielsen.