bik, polzela Svet24.si

FOTO: Podivjan bik v Polzeli poškodoval tri ...

majerič2 Svet24.si

FOTO: Branko Majerič, kmet s Ptujskega polja, ...

ilka hamer Svet24.si

Ilka pogumno stopila pred kamere in navdušila

marcic jahta brioni Reporter.si

Jahte dobaviteljev in lobistov v zdravstvu: ...

6ba9bdb07f12d891519545f9ff1f4ccb Necenzurirano

Tako Počivalšek s proračunskim denarjem pomaga ...

metka Njena.si

Ljubezen po domače zapustili skoraj vsi znani ...

doncic slovenija Ekipa24.si

Po bolečem porazu SLOVENIJE se je oglasil tudi ...

Po Sloveniji 2021 Ljubljana

Dirka po Sloveniji za navduševanje tujih in domačih turistov

Piše: STA

Čas objave:
10.06.2021 08:31

Kolesarsko dirko Po Sloveniji, ki se je začela v sredo, prenašata tako televizijska mreža Eurosport kot domača RTV Slovenija. Na Slovenski turistični organizaciji (STO) upajo, da bodo s pomočjo dirke in spremljajočih promocijskih aktivnosti za dopustovanje v Sloveniji navdušili tako tuje kot domače turiste.

Dirka po Sloveniji je eden najbolj odmevnih športnih dogodkov pri nas, poudarja direktorica STO Maja Pak. Nacionalna turistična organizacija pri dirki sodeluje četrto leto zapored, in sicer pri njenem prenosu na Eurosportu.

"Gre za res veliko priložnost za povečanje prepoznavnosti Slovenije kot zelene, raznolike destinacije ljubiteljem aktivnega oddiha, zlasti kolesarjenja. Dirko in lepote Slovenije na trasi, dolgi 803 kilometre, si bo preko 10-urnega prenosa ogledalo 18 milijonov ljudi v 120 državah," je v izjavi za STA poudarila Pakova.

Dodatno bodo na STO vidnost Slovenije zagotovili z oglaševanjem na Eurosportu v juniju in juliju. "Gre za preko 230 30-sekundnih videospotov Slovenije in destinacij, ki gostijo začetek in cilj posameznih etap," je povedala Pakova.


Dirka bo prenašana tudi na spletni strani Eurosporta, kjer si jo bo ogledalo okoli 2,7 milijona gledalcev.

"Zelo pomembno je, da dirko prenaša tudi RTV Slovenija, saj želimo tudi domače turiste navdušiti za aktivne počitnice v Sloveniji, hkrati pa poudariti pomen trajnostne mobilnosti in aktivnega življenjskega sloga," je še izpostavila direktorica STO.

Posebej veliko pozornost medijev in kolesarskih navdušencev dirki po Sloveniji gre pričakovati zaradi kolesarskega asa Tadeja Pogačarja, ki je tudi ambasador slovenskega turizma. Z njim so na STO posneli tudi poseben video, s katerim vabijo k odkrivanju aktivnih doživetij naše dežele. "Z našimi vrhunskimi športniki so promocijski projekti še toliko bolj učinkoviti," je dejala Pakova.

Spomnila je še, da je dirka po Sloveniji je eden največjih promocijskih projektov, tako velike projekte pa je mogoče izpeljati le z odličnim sodelovanjem. Tako je izpostavila vlogo destinacij, partnerjev in organizatorjev dirke pri skupnem uspehu projekta.

Direktorica STO Maja Pak

O udeležbi Tadeja Pogačarja na dirki Po Sloveniji


Direktorica STO Maja Pak

O pomenu kolesarske dirke Po Sloveniji za promocijo Slovenije in njene turistične ponudbe