Annalena Baerbock Svet24.si

Sledi kibernetskega napada na nemško vladajočo ...

ženska Svet24.si

Iskrenost do samega sebe je najboljša ...

občina-ruše, urška-repolusk Necenzurirano

Policija preiskuje, kako je štajerska občina ...

jansa orban fb2 Reporter.si

Večni si želijo biti le avtokrati: v Moskvi, v ...

pogacar Ekipa24.si

Tadej Pogačar pred Girom izpostavil ...

poroka-na-prvi-pogled, 3 Njena.si

Poroka na prvi pogled: Kaj je razlog za Olgine ...

sveca Ekipa24.si

Groza! Tragična nesreča mladega Slovenca! Komaj ...

Koronavirus - aktualno z Dolenjske Novo mesto

Omejeno izvajanje nadzora Medobčinskega inšpektorata v času izrednih razmer

Piše: MO Novo mesto

Čas objave:
25.03.2020 21:29

Medobčinski inšpektorat bo inšpekcijski nadzor v času veljave ukrepov zaradi epidemije nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19) izvajal le v nujnih primerih, pri katerih je od odločitve v zadevi odvisno zavarovanje življenja in zdravja ljudi, javni red in mir, javna varnost, premoženje večje vrednosti. Ostali nadzor bo inšpektorat izvedel ali dokončal po prenehanju veljave ukrepov, sporočajo z Mestne občine Novo mesto.

Inšpekcijske zavezance, pri katerih je inšpekcijski nadzor že v teku in ne bodo uspeli izpolniti svojih obveznosti, odrejene s strani inšpektorja, obveščajo, da jim bodo po prenehanju izvajanja ukrepov določeni novi roki za izvedbo posameznih dejanj v okviru postopka inšpekcijskega nadzora.V prekrškovnih zadevah roki ne tečejo.

Ne glede na navedeno, pa bodo inšpektorji in redarji lahko začeli ali nadaljevali postopek o prekršku v nujnih zadevah (če obstaja nevarnost za življenje in zdravje ljudi, za javni red in mir, za javno varnosti, za premoženje večje vrednosti). V teh primerih roki tečejo, pri čemer pa bodo storilca prekrška o tem o pisno obvestili.

Za pridobitev upravnih aktov s področja urejanja prometa lahko stranka vlogo vloži po elektronski poti ali po pošti, pri čemer vlagateljem predlagajo, da se odločijo za elektronsko vlaganje vlog, pri čemer lahko vloge vložijo brez varnega elektronskega podpisa.