901596_f168_dragonja_promet02t Svet24.si

Poklukar nakazal, da obmejnih muk junija letos še...

toplotna črpalka1 Svet24.si

Obljubljal toplotne črpalke, vzel pa le denar

870457_151-vatikan Necenzurirano

Ko znani lobist pelje slovenske gradbince v ...

jansa orban fb1 Reporter.si

Janša nima ugleda v Bruslju, on seže le do ...

gabriela doncic 24 Ekipa24.si

Uau! Luka Dončić pokazal izjemno darilo, ki ga ...

Tudi Brad Pitt je obupal .. Odkrito.si

Koga briga Barbariga?!

oblak danilovic Ekipa24.si

Takšnega Oblaka ne poznamo! Njegova izbranka je ...

Novice Ljubljana

Evropski denar za 3. razvojno os jug

Piše: R.K.

Čas objave:
20.08.2021 10:33

Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko je odobrila evropska sredstva za projekt »Izdelava dokumentacije za 2. odsek 3. razvojne osi jug, na odseku od priključka Maline do mednarodnega mejnega prehoda Metlika ter do priključka Črnomelj jug«.

Za 8 milijonov evrov vreden projekt, ki ga bo izvajala Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji (DARS) v okviru Dogovora za razvoj regije Jugovzhodna Slovenija, bo Evropski sklad za regionalni razvoj prispeval skoraj 2,2 milijona evrov.

V okviru projekta bo DARS izdelal projektno in investicijsko dokumentacijo za 2. odsek 3. razvojne osi jug, torej na odseku od priključka Maline do mednarodnega mejnega prehoda Metlika ter do priključka Črnomelj jug. Pogoj za začetek gradnje je namreč pravnomočno gradbeno dovoljenje, zato bo DARS pridobil izdelovalca projektne dokumentacije, na podlagi katere bo pridobil gradbeno dovoljenje po integralnem postopku. Na podlagi tega pa bo možno pridobiti vsa zemljišča, potrebna za gradnjo, kar bo omogočilo začetek izvajanja gradbenih del.

Drugi odsek predstavlja tri pododseke: 20 kilometrov od razcepa Gradnik do priključka Črnomelj-jug, 8 kilometrov Maline-Metlika sever in 2,5 kilometra Metlika sever-Metlika mejni prehod. DARS bo najprej začel z gradnjo odseka Metlika sever-mejni prehod Metlika, in sicer predvidoma leta 2023.

Z naložbo bo zagotovljena boljša dostopnost do obstoječega vseevropskega prometnega omrežja TEN-T, izboljšana dostopnost in razvoj gospodarstva v regiji. Prav krepitev regionalnih razvojnih potencialov in ohranjanje delovnih mest sta osnovna namena te pomembne naložbe.