Progasti goz foto Davorin Tome Svet24.si

Išče se največja slovenska kača! Ljudem je ...

220820-Zel-3615 Svet24.si

Foto: Za “sendvič” vestno opravijo svoj hobi

1664388706-21082006-3809c5aa897e1de8855faa79abd1a63c Necenzurirano

Konec stečaja cerkvenega Zvona: izgubljenih 800 ...

robert golob vecer rb Reporter.si

Trojni strel v koleno za Gibanje Svoboda ...

kidd doncic Ekipa24.si

Kakšno je najnovejše zdravstveno stanje Luke ...

Barron pred nekaj meseci .. Odkrito.si

Barron Trump - Za to je zaslužna slovenska kri!

pogacar 1 Ekipa24.si

Tako malo je manjkalo! Tukaj je posnetek, ...

Novice Düsseldorf

FOTO: Adria Mobil na ogled Evropi

Piše: Radio Krka

Čas objave:
26.08.2016 18:37

Družba Adria Mobil se tudi letos tradicionalno udeležuje največjega salona karavaninga na svetu, ki poteka od 27. avgusta do 4. septembra v Düsseldorfu, glavnem mestu zvezne dežele Severno Porenje-Vestfalija in gospodarskem središču Nemčije.

Gre za enega največjih in najbolj pomembnih poslovnih dogodkov za celotno evropsko in svetovno branžo, ki se ukvarja s proizvodnjo vozil za prosti čas in dodatne opreme ter s ponudbo različnih storitev, vezanih na izrabo prostega časa. Hkrati je salon karavaninga v Düsseldorfu znan tudi kot poslovni barometer prihajajoče sezone, ker se domala vsi proizvajalci predstavijo javnosti tako s tehnološkimi, produktnimi kot tudi z vsebinskimi storitvenimi novostmi, ki krojijo prihajajoče obdobje. Salon karavaninga v Düsseldorfu vsako leto postreže s številnimi presežki zavoljo katerih dosega vedno nove rekorde. Tako je samo lani sejem obiskalo preko 200 tisoč obiskovalcev iz vsega sveta, od tega jih je več kot 70 tisoč prišlo kar z lastnimi vozili za prosti čas.

Na Düsseldorfskem razstavišču predstavlja svojo ponudbo skupno 590 razstavljavcev v 12 razstavnih halah, ki merijo skupaj preko 195 tisoč kvadratnih metrov površin. Družba Adria Mobil tudi letos zaseda centralni razstavni prostor ter produkte nove sezone 2017 postavlja ob bok največjih konkurentov, kot so Hobby, Hymer, Knaus, Trigano in drugi. Adriina skupna razstavna površina letos znaša 2.343 kvadratnih metrov, na katerih je predstavljeno skupno 42 vozil za prosti čas - 13 počitniških prikolic in 11 avtodomov blagovne znamke Adria, 8 vozil blagovne znamke Sun Living ter 10 vanov blagovne znamke Adria. Že drugo leto zapored se v Düsseldorfu predstavlja tudi tovarna pohištva Podgorje Šentjernej, podjetje v skupini Adria Mobil, ki je specializirano za izdelavo karavaning in yahting pohištva.

Z razvojem inovativnih produktov in storitev ugodno gibanje evropskega trga karavaninga, ki je začel rasti nekje sredi lanskega leta, učinkovito izkorišča tudi skupina Adria Mobil, ki pa je že v letu 2015 rasla hitreje od povprečja trga in zabeležila odlične poslovne rezultate. Ta trend se nadaljuje še naprej, tako, da je že v prvem polletju letošnjega leta zabeležila 23-odstotno rast prihodkov od prodaje, s čemer Adria sledi strateškim usmeritvam generične rasti. Količinski obseg prodaje proizvodov družbe Adria Mobil, d.o.o., je bil tako v prvem polletju leta 2016 v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta višji za 1114 enot oziroma 19,8 odstotka. Z dosledno realizacijo razvojnih aktivnosti na vseh prodajnih programih pa ostaja struktura prodaje uravnotežena – 48 odstotkov prodanih izdelkov predstavljajo počitniške prikolice, 52 odstotkov pa predstavlja delež avtodomov in vanov.


Blagovna znamka Adria je s številnimi produktnimi inovacijami gotovo ena izmed tistih, ki narekuje in soustvarja trende v evropski panogi počitniških vozil. S poudarkom na razvojni odličnosti, kakovosti, inovativnosti in vrhunskem dizajnu naših produktov bomo tudi v prihodnje sledili cilju rasti hitreje kot trg sam, obenem pa ostajamo realni in pozorni na številna prepoznana tveganja, ki se pojavljajo v okolju,« - je na tiskovni konferenci ob otvoritvi salona v Düsseldorfu med drugim dejala generalna direktorica Adrie Mobil, Sonja Gole. Izvršni direktor sektorja Prodaja in trženje, Matjaž Grm, pa je dodal: "V prvi polovici leta 2016 je Adria ponovno dosegla odlično rast prodaje in verjamemo, da takšen rezultat odraža vse, kar smo naredili prav v zadnjih šestih, sedmih letih, odkar smo začeli s preoblikovanjem Adriine ponudbe in položaja te blagovne znamke na trgu. Adriina produktna sezona 2017 ponuja inovativne proizvode z izjemnim dizajnom v vseh kategorijah in cenovnih razredih. Letos smo naši ponudbi dodali popolnoma prenovljeno serijo integriranega avtodoma Sonic, ki postavlja nova merila za dizajn, opremo in uporabniško izkušnjo ter inovativno in zelo izvirno novo serijo prikolic Aviva, ki bo pritegnila novo mlajšo skupino kupcev s svojo atraktivno podobo in ugodno ceno. Tudi novinec v Adriinem programu vanov – novi Active – Multi-Purpose Camper je usmerjen na nove kupce. V izbor baznih vozil za modele vstopnega razreda Axess smo dodali še Citroën in sicer za vse serije avtodomov razen Sonica. Tako Citroën, kot novi Adriin dobavitelj baznih vozil ter že obstoječa in uveljavljena dobavitelja Fiat in Renault, vstopajo v produktno sezono 2017 z močnimi in učinkovitimi motorji Euro 6. Ob tem je treba poudariti, da zlasti Fiatova ponudba baznih vozil ostaja še naprej Adriina preferenčna izbira, saj ta dobavitelj pokriva več kot 80% Adriine produktne ponudbe.«

V okviru 13 sejmov, na katerih se predstavlja Adria Mobil, bo v partnerskem sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo potekala skupna promocijska kampanja »I feel Slovenia. Green. Active. Healthy. Your caravanning destination« v podporo slovenskim ponudnikom caravaning infrastrukture ter predstavitvijo Slovenije kot idealne karavaning destinacije. Glavni cilj sodelovanja je doseči sinergijske učinke za razvoj slovenskega turizma s poudarkom na izgradnji prepoznavnosti Slovenije kot trajnostne karavaning destinacije. Predstavitev blagovne znamke »I feel Slovenia« bo v prihajajočih mesecih potekala še v Italiji, Franciji, Belgiji, Španiji, Švici, Danski, Nizozemski, Švedski, Finski, Veliki Britaniji in Norveški, s čimer bo slovensko turistično ponudbo v segmentu karavaninga spoznalo zavidljivo število potencialnih gostov.