Javni zavod za Turizem in kulturo občine Kočevje se je oblekel v destinacijsko znamko »Kočevsko, skrivnosti gozd Slovenije,« katere krovna zgodba so gozdovi.
Kot je povedala direktorica zavoda Vesna Malnar Memedović je kočevsko območje »edini pravi gozd« v Sloveniji, zato lahko z vso legitimnostjo prevzamejo gozd kot sidrišče svoje identitete.»Prepričana sem, da bo vizualna podoba destinacijske znamke, ki je bila izbrana na podlagi razpisa, še bolj pripomogla prepoznavnosti našega območja, to so poleg občine Kočevje še občini Kostel in Osilnica. Želimo, da vsemi ključnimi deležniki zgradimo samosvojo identiteto in tako postanemo prepoznani kot simbol kakovosti,« je dejala Malnar Memedovićeva.
Destinacija Kočevsko bo pod svojim okriljem združevala in pomagala razvijati turistično in kulturno ponudbo območja, v sodelovanju, kot je poudarila Malnar Memedovićeva z drugimi društvi na območju destinacijskih občin. Sicer je celostna podoba destinacijske znamke stala nekaj več kot štiri tisoč evrov, dostopna pa je tudi na spletni strani. Širša prestavitev blagovne znamke sicer poteka danes v Ljubljani.