zahi hawass Svet24.si

Resnični Indiana Jones

david cameron, kijev Svet24.si

Britanski zunanji minister z izjavo prestopil ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

tina gaber robert golob krizarjenje ickoti Reporter.si

Golob ni imel časa razmišljati o naši ...

doncic Ekipa24.si

Luka Dončić po veliki zmagi: 'Počutim se ...

Tudi Brad Pitt je obupal .. Odkrito.si

Koga briga Barbariga?!

1714382871-006-cel-oli-240428-lv-1714382855842 Ekipa24.si

Celjani mislijo resno! Snubili Modrića in ...

Novice Novo mesto

Na DIGGIT-u dvojno slavje novomeškega Mediodroma

Piše: Radio Krka

Čas objave:
16.06.2016 16:32

Da se v digitalnem svetu ekipa novomeškega Mediodroma počuti povsem domače, je potrdila na konferenci o digitalnem komuniciranju DIGGIT v Ljubljani. Slavili so v dveh kategorijah za dva različna naročnika in tako potrdili uspešno sodelovanje.

Skupaj s partnerjem Renault Nissan Slovenija so v preteklosti prejeli že kar nekaj nagrad, tokrat prvič pa je podjetje Mediodrom prvič prispevalo tudi k nagradi naročnika in prijavitelja Lidl Slovenija in to že v prvem letu njunega sodelovanja.

Žirijo so prepričali z Renaultovo kampanjo Z.E. TAXI in zanjo prejeli Zlato nagrado v kategoriji Avtomobilska industrija, v kategoriji Družbeni mediji pa so se skupaj s prijaviteljem Lidlom Slovenija razveselili Velike nagrade za digitalno strategijo za upravljanje družbenih omrežij.

Kampanjo Z.E. TAXI so za Renault Nissan Slovenija v Mediodromu pripravili skupaj z agencijami Publicis Slovenija, FABulatorij in OMD. Nagrado sta skupaj s soustvarjalci kampanje prevzeli Milena Jakovljević, vodja digitalnega marketinga in Renata Penca, vodja projektov v Mediodromu. Skupaj z naročnikom Lidl Slovenija pa je nagrado na odru prevzela vodja projektov in direktorica Mediodroma, Nina Jakovljević.

Mediodromovo ekipo sestavljajo specialisti za družbena omrežja, spletno oglaševanje in razvoj aplikacij, njihova posebnost pa je tudi svetovanje s področja internetnega prava. Svojim naročnikom nudijo tako celosten nastop na spletu.

Obeh nagrad so se v Mediodromu zelo razveselili, saj pomenita potrditev njihovega dosedanjega dela in prizadevanja po ustvarjanju inovativnih zgodb v digitalnem svetu, pa tudi ustvarjalni izziv v prihodnje.