Na Facebooku beremo, kar ljudem pade na misel. Pogosto najdemo kaj koristnega, včasih pa se pojavijo tudi vsebine, ki nas zdrznejo, razjezijo, razočarajo. In ena takšnih je zagotovo na fb profilu »Rožica si«.
Zagotovo poznate žalostno zgodbo male Neže. In da to bolečino staršev nekdo izkoristi zato, da bi promoviral svoje podjetje, preseže vse meje dobrega okusa. Administrator Facebook strani cvetličarne iz Šmartnega pri Litiji se je namreč odločil, da bo izkoristil deklico Nežo, ki zadnje tedne polni naslovnice časopisov za lastno promocijo in nabiranje všečkov.Takole je zapisal: "Ideja je preprosta – vsak “lajk” pomeni 0,1 eura in za 1000 novih lajkov bodo podarili 100 eurov deklici Neži." Ja, nekomu bodo podarili tudi lep praznični aranžma.
Nas je to zbodlo, vi pa presodite sami… Pomagamo lahko tudi drugače, brez zbiranja všečkov in deljenja reklame… Ali je podjetje res nakazalo 200 evrov za pomoč Neži, ali pa le spisalo položnico za objavo na fb profilu, tega ne vemo. Morda bo vprašanje kmalu dobilo tudi odgovor z objavo plačanega UPN naloga. Vsekakor pa »pripenjati« promocijo lastnega podjetja na žalostne zgodbe drugih, ni na mestu.