blaz svab Svet24.si

Blaž Švab je razkril, zakaj je o svoji bolezni ...

navijači Dobra karma

Duše pokojnikov so zdaj navijači na tekmi

princ harry, meghan markle, zaroka Svet24.si

Dovolj kraljevskega kiča: Harry in Meghan bosta ...

primož kastelic in dedek Svet24.si

Izbrali ste gasilca junaka: to je Primož ...

Severina Dobra karma

Severina: sreče v ljubezni nima, niti je ne bo ...

danijel promo Njena.si

Danijelovi družini je težko pri srcu

bitka v areni Njena.si

Preobrat na Kmetiji: Vodil igro, nato je sledil ...

Novice Novo mesto

Po vsej Sloveniji poteka maraton nadzora hitrosti

Piše: STA

Čas objave:
03.04.2019 07:07

Na 611 lokacijah po vsej Sloveniji danes poteka maraton nadzora hitrosti, da bi tako umirili hitrost na naših cestah.

Maraton nadzora hitrosti bo med 6. in 18. uro na 611 lokacijah izvajalo 214 policistov, v okviru svojega rednega dela pa se bodo v nadzor nad prehitrimi vozniki vključevali tudi drugi policisti, je policija zapisala na svoji spletni strani. Policisti so sicer že v včeraj začeli 14-dnevno akcijo za manjšo hitrost na cestah. Gre za vseevropsko akcijo, ki bo hkrati potekala v kar 26 državah.

Z maratonom, ki bo v Sloveniji potekal peto leto zapored, želijo spodbuditi voznike, da vozijo po predpisih. Policisti na dan nadzora ugotavljajo zelo malo prekoračitev hitrosti, kar je tudi glavni namen akcije. Takrat hitrost prekorači približno 3,5 odstotka voznikov, medtem ko ob rednih nadzorih ta delež znaša približno osem odstotkov.

Osnovni namen nadzora ni usmerjen v kaznovanje voznikov, ampak v spreminjanje njihovih vozniških navad, opozarja Robert Vehovec iz sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi.

Vožnja v skladu s predpisi od voznikov po njegovih besedah zahteva, da spremljajo prometno signalizacijo in se ravnajo po omejitvah hitrosti, ni pa namen nadzora, da v pričakovanju kontrol vozijo nerazumno počasi in s tem ovirajo promet. Od voznikov tako pričakujejo, da poznajo omejitve hitrosti in jih vseskozi spoštujejo, predvsem pa obdržijo takšen vzorec vožnje čim dlje po zaključku nadzora.

Hkrati naj bi vozniki spoznali, da za vožnjo v skladu z omejitvami potrebujejo le malenkost več časa do cilja v primerjavi s hitrejšo, bolj agresivno, a s tem tudi bolj nevarno vožnjo.

Na slovenskih cestah je letos umrlo že 26 ljudi, kar je deset več kot enakem obdobju lani.