1703079682-dsc6151-01-1703079660058 Svet24.si

Umrla je novinarka in publicistka Manca Košir, ...

azijski sršen, invazivna vrsta Svet24.si

Škodljivi azijski sršen je že pri naših ...

občina-ruše, urška-repolusk Necenzurirano

Policija preiskuje, kako je štajerska občina ...

jansa orban fb2 Reporter.si

Večni si želijo biti le avtokrati: v Moskvi, v ...

doncic Ekipa24.si

Kakšen odgovor Luke! Je kdo dvomil vanj? Vsem je ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

crypto.com arena Ekipa24.si

Sramota leta! V LA-ju skušali takole provocirati ...

Novice Radeče

Rekonstrukcija glavne ceste Zidani Most - Radeče v polnem teku

Piše: STA

Čas objave:
21.07.2021 10:46

Gradbena dela v okviru rekonstrukcije 1,2 kilometra glavne ceste Zidani Most - Radeče so v polnem teku. Trenutno je na gradbišču izveden posek dreves in grmovja po celotni trasi ceste, na začasno traso je prestavljen telekomunikacijski vod, izvedeni so tudi zaščita gradbene jame in vsi s projektom predvideni piloti ter armirano-betonske grede.

Kot je zapisano na spletnih straneh Direkcije RS za infrastrukturo, je izvedba gradbenih del zelo zahtevna, saj je obstoječa cesta umeščena med železniško progo in reko Savo, zato potekajo usklajevanja s Holdingom Slovenske elektrarne glede možnih terminov spuščanja ravni akumulacijskega jezera.

Hkrati je treba pri izvedbi gradbenih del upoštevati zahteve zavoda za ribištvo, s katerim je dogovorjeno, da se ga vedno pred predvidenim posegom v vodni svet obvesti in se izvede monitoring.


Promet na cesti Zidani Most - Radeče je urejen izmenično enosmerno s pomočjo prometno odvisnih semaforjev. Zaradi boljše pretočnosti se po potrebi v konicah promet ureja z ročnim usmerjanjem prometa.

Pogodbena vrednost gradnje, ki se je začela junija lani, je 5,5 milijona evrov. Gradbena dela bodo potekala v več fazah in bodo predvidoma zaključena konec prihodnjega leta.

Po navedbah direkcije je razlog za dokaj visoko ceno rekonstrukcije ceste v zahtevnosti del. Na desno stran, kjer poteka železniška trasa, ceste ni možno širiti, zato je edina preostala možnost utrjevanje cestišča na levi strani. Predvidena je širitev glavne ceste proti Savi z izvedbo podpornih konstrukcij oz. pilotnih sten ter armiranobetonskih zidov.