pokol-v-šoli-vladislava-ribnikarja, obletnica-pokola Svet24.si

Srbija pred obletnico krvavega poboja v beograjski...

azijski sršen, invazivna vrsta Svet24.si

Škodljivi azijski sršen je že pri naših ...

kres, ogenj, prvi-maj, kresovanje Necenzurirano

Živel 1. maj ali kako normalizirati nenormalno

hisa brglez-pl016 Reporter.si

Hiše, avti in bančni računi evropskih ...

doncic Ekipa24.si

Kakšen odgovor Luke! Je kdo dvomil vanj? Vsem je ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

crypto.com arena Ekipa24.si

Sramota leta! V LA-ju skušali takole provocirati ...

Novice Mirna

Mirnska Dana z novo polnilno linijo

Piše: Radio Krka

Čas objave:
23.09.2015 15:31

Mirnska Dana je v prvih osmih mesecih letošnjega leta ustvarila 9,1 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je za 2,7 odstotkov nad planom. Ocenjeni dobiček je 400 tisoč evrov.

70 odstotkov celotne prodaje je bilo ustvarjene na slovenskem trgu in 30 odstotkov na trgih zunaj Slovenije. Med največjimi slovenskimi kupci so Mercator, Spar, Engrotuš, Lidl in Ahac. Med izvoznimi trgi so največji Hrvaška, na katerem smo s svojimi proizvodi že skoraj v vseh trgovskih verigah, Slovaška, Italija, Rusija, Kitajska in ZDA. Med novimi izvoznimi trgi v letošnjem letu so Švedska, Švica ter Bosna in Hercegovina. S polproizvodi, ki so zelo pomemben del našega prodajnega programa, so zastopani na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji, na Kosovem in v Makedoniji.

"Na slovenskem trgu je še vedno čutiti zmanjšanje splošne potrošnje, zato ocenjujemo, da bo trg brezalkoholnih pijač konec leta beležil padec v višini 3 – 5 odstotnih točk. Razlog je v spremenjenih navadah potrošnikov in v življenjskem standardu. Posledično se nam povečuje prodaja vode, kjer na segmentu negazirane vode ocenjujemo 25-odstotni tržni delež, med tem ko se zmanjšuje prodaja vod s sokom. Po večletni rasti sirupov se ta sedaj umirja, opazen pa je trend zmanjšanja potrošnje nektarjev, medtem ko potrošnja 100 % sokov ostaja približno na isti ravni. Na segmentu sokov in nektarjev v laminatni embalaži trenutno beležimo 5-odstotni tržni delež," so sporočili iz podjetja.

Podjetje Dana po finančnih analizah za leto 2015 spada med 4,3 odstotkov najboljših poslovnih subjektov v Sloveniji ter se na ta način uvršča v razred AA. V Sloveniji je v letu 2015 med vsemi 161.366 registriranimi podjetji bonitetno odličnost AA doseglo zgolj 6.889 podjetij. V skupini C - 11.070 Proizvodnja brezalkoholnih pijač, mineralnih in drugih stekleničenih vod je registriranih 24 podjetij, od tega le dve podjetji dosegata mednarodno priznane standarde razreda AA. Podjetja, ki izkazujejo bonitetno odličnost, predstavljajo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji, tako s strankami, kupci, dobavitelji, kot tudi zavarovalnicami, bankami ter drugimi poslovnimi partnerji. "Podjetja z bonitetno odličnostjo poslujejo nadpovprečno, kar pomeni, da smo bili v preteklem letu nadpovprečno plačniško podjetje, nimamo nobenih blokad računa, hkrati pa izpolnjujemo kriterije za doseganje manjše verjetnosti, da bomo v prihodnjih dvanajstih mesecih zabeležili stečaj, prisilno poravnavo, likvidacijo, izbris subjekta iz poslovnega registra ali blokado transakcijskih računov več kot 60 dni nepretrgoma oziroma več kot 90 dni pretrgoma."

Glede na dolgoročne cilje prehranske politike Republike Slovenije ter tudi glede na pobude in polemike različnih organizacij o proizvodnji bolj zdrave hrane ter obdavčitvah manj zdravih živil že aktivno delujejo tudi proizvajalci pijač. Skupaj z Gospodarsko zbornico Slovenije so v letu 2015 pripravili Zaveze industrije brezalkoholnih pijač, ki so bile podpisane s strani predstavnikov enajstih podjetij na javni konferenci na GZS v prisotnosti pristojnih ministrov, dne 16. 9. 2015 v Radencih. Te zaveze so: brez oglaševanja otrokom mlajšim od 12 let, odgovorno - nekomercialno obnašanje v šolah, jasno informiranje o energijski vrednosti na lastnih blagovnih znamkah, ponudba različnih izdelkov in spodbujanje zdravega življenjskega sloga.

INVESTICIJE

Kljub zahtevnim gospodarskim razmeram, so se v letu 2014 odločili za investicijo v novo polnilno linijo za polnjenje sokov, nektarjev in sadnih pijač, ki smo jo uspešno zaključili v letošnjem letu.
Nova polnilna linija omogoča aseptično polnjenje v laminatno embalažo in je najsodobnejši dosežek švedskega proizvajalca Tetra Pak. Omogoča polnjenje treh različnih oblik embalaže (1 L prizma, 1 L slim in 1,5 L slim) z dvema različnima oblikama zamaškov. Kapaciteta linije je 7.000 kom/h.
"Z novo investicijo smo pridobili visoko kakovost polnjenja, večjo fleksibilnost kartonskega pakiranja in možnost zlaganja različnih oblik paketov," je povedal direktor podjeta Marko Hren. Tehnološka prednost je tudi v cevnem pasterizerju, ki omogoča pasterizacijo za goste in tekoče produkte s kratkotrajno pasterizacijo. Polnilna linija pomeni polnjenje po najvišjih standardih IFS. Linija je popolnoma avtomatizirana, kar pomeni, da jo upravljata dva operaterja in viličarist. Vrednost investicije je bila 2,4 milijona evrov.

RAZVOJNE NOVOSTI V LETU 2015

V letu 2015 so nadaljevali s strategijo poenotenja blagovnih znamk, ki so jo pričeli izvajati v letu 2014. Po novi ureditvi se pod Dana Natural Selection imenujejo 100 % sokovi, nektarji in sadne pijače, ki po kakovosti dosegajo najvišjo raven, ostale sadne pijače se imenujejo Dana. V 1 L prizma embalaži so t.i. premium izdelki, katere so razširili s 100 % ananasom, v 1,5 L slim embalaži pa nektarji in sadne pijače. V 1 L slim embalažo za enkrat polnijo samo izdelke pod trgovskimi blagovnimi znamkami. Obdržali so izdelke v 0,2 L tetrapak embalaži s slamico, kateri se polnijo v Duga Fruit v Srbiji. V manjši embalaži je moč kupiti 100 % sok jabolka in pomaranče ter sadne pijače obogatene z vitamini z okusom jagode, marelice, jabolka in pomaranče. V laminatni embalaži različnih volumnov imajo pod svojo blagovno znamko skupaj na razpolago 25 izdelkov. Ponudbo Dana naravno mineralne vode z dodanim CO2 v 1,5 L plastenki so razširili z vodo polnjeno tudi v 0,5 L plastenko. V celoti so poenotili družino Dana naravno minerale vode z novo obliko plastenke 0,33 L.

Liniji dvanajstih različnih okusov sirupov v 1 L plastenki so dodali štiri nove:

- limeta & melisa
- kivi & banana
- brusnica
- višnja
Trgu so v letošnjem letu ponudili tudi negazirano brezalkoholno pijačo brez energijske vrednosti pod imenom Dana ZERO. Za harmoničen in osvežilni okus je dodan sadni sok brusnice ali mandarine. Z novimi brezenergijskimi pijačami v podjetju Dana sledijo trendom na področju nakupnih navad potrošnika v kategoriji pijač oz. vod z okusom, ki kažejo, da 33 % potrošnikov posega po vodah z okusom brez sladkorja in 34 % potrošnikov izbira vode z okusom z malo sladkorja. Na voljo je v 0,5 L in 1 L plastenki.
Najnovejši izdelek, ki ga lansirajo na trg, je Svetla aktivna voda s številnimi pozitivnimi učinki na žive organizme, ki so bili znanstveno izmerjeni v ustreznih laboratorijskih postopkih. Le-ti so:
• povišana vsebnost energije,
• rekonstrukcija telesnega energijskega polja,
• povečana tvorbo levkocitov v krvi,
• antioksidativno delovanjae proti prostim radikalom,
• uravnavanje reaktivnih kisikovih spojin in posledično vzdrževanje REDOX ravnotežja,
• preprečevanje degenerativnih procesov na encimih, proteinih in DNK v telesu.
Za doseganje učinkov je priporočeno stalno pitje vode Svetla 0,5 L na dan, ki se naj začne s 30 dnevno detox terapijo z 0,5 L Svetla vode in 2 L Dana naravne mineralne vode na dan, izračunano za osebe s težo 60 kg.

Svetla voda je na voljo v 0,5 L in 1,5 L plastenki. Trenutno se jo lahko kupi v vseh Intersparih, v Industrijski prodajalni Dana na Mirni in v spletni trgovini svetla-voda.si.

Pod okriljem 53. mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma AGRA, so prejeli veliko zlato medaljo za kakovost za naslednje prijavljene izdelke: Dana Fruty multivitamin, Dana sadni nektar breskev in jabolko, Dan sadna pijača – mango, breskev in pomaranča.