V Galeriji Simulaker v Novem mestu bodo nocoj ob 19.uri odprli razstavo vizualne umetnosti Adrijana Praznika "Kongres". Vizualni umetnik Adrijan Praznik v svojem umetniškem ustvarjanju razširja polje slikarskega medija kot tistega, ki je v osnovi vezan na likovna razmerja v sliki, likovno gradnjo podob, osebne umetnikove poteze in podobno.
Anja Zver je o avtorju razstave zapisala: "Na vsebinski ravni vizualnih del Adrijan Praznik razmišlja o odnosu tehnologija-človek v različnih kontekstih. Abstraktne pripovedi segajo od splošnega razmišljanja “ali je res tehnologija ta, ki služi človeku, ali je prej obratno in človek služi razvoju tehnologije”, do navezave na bolj konkretne primere kot na primer odnos med tehnologijo in človekom v vesolju (serija del Navidezne meje). V slednji seriji se umetnik navezuje na prisvajanje podob iz spleta, medtem ko v delih Changing of the Guards, 2016 in Tiskalnik in Ivana Bajec, 2015 ubira drugačen pristop apropriacije in v narativ vizualnih del vključuje originalne risbe kolegov umetnikov. Temu v kontrast mu slikarski stroj služi tudi za prenos avtorskih podob, ki jih pred tem ustvari na računalniku. Omenjeni umetniški deli enačita človeka in stroj, ki sta oba postavljena v vlogo izvajalca, in nam med drugim ponujata v razmislek, do katere mere so človekove kreativne dejavnosti nadomestljive s tehnologijo.Naslov razstave povzema naslov istoimenskega filma / animacije The Congress, ki po besedah Adrijana Praznika “načenja teme nadvlade tehnologije (znanosti) nad človeštvom, digitalizacije osebnosti, individualizma, življenja brez bolečine v našem lastnem mehurčku (popolnoma srečni, popolnoma sami) ipd.” Umetnik se večkrat naslanja na filme s sorodno tematiko odnosa tehnologija-človek, ki se znajde v družbenih kontekstih preteklosti, sodobnosti ali prihodnosti. Ti mu zraven drugih virov predstavljajo kanal inspiracije ali izhodišče za razmislek o interesnih temah, v preteklih serijah del pa so mu nemalokrat predstavljali tudi neskončno izbiro podob, na voljo za apropriacijo," piše Anja Zver v spremnem besedilu razstave.