901596_f168_dragonja_promet02t Svet24.si

Poklukar nakazal, da obmejnih muk junija letos še...

toplotna črpalka1 Svet24.si

Obljubljal toplotne črpalke, vzel pa le denar

870457_151-vatikan Necenzurirano

Ko znani lobist pelje slovenske gradbince v ...

jansa orban fb1 Reporter.si

Janša nima ugleda v Bruslju, on seže le do ...

doncic dallas Ekipa24.si

Dončić je razkril, kaj se dogaja z njegovim ...

Nina (Melani Mekicar) Njena.si

Melani Mekicar razkrila, kdaj in kje je spoznala ...

oblak danilovic Ekipa24.si

Takšnega Oblaka ne poznamo! Njegova izbranka je ...

Novice Pariz/Novo mesto

Reuters: Začetek proizvodnje novega električnega twinga z letom 2026 v Novem mestu

Piše: STA

Čas objave:
03.04.2024 10:07

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault bo v okviru svoje enote električnih vozil Ampere ta mesec zagnal inženirska dela na cenovno bolj dostopnem modelu novega električnega twinga, množična proizvodnja pa bo stekla leta 2026 v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu, informacije neimenovanih virov povzema tiskovna agencija Reuters.

V Renaultu so osnovni koncept vozila neuradno oblikovali prejšnji teden. Ampere naj bi zdaj začel izbirati dobavitelje, oblikovati prototipe in prilagajati proizvodnjo.

Francoski avtomobilski velikan si sicer prizadeva skrajšati čas razvoja novih modelov, ki je doslej v povprečju znašal pet let. Električno različico megana je denimo razvil v štirih letih, električno novo različico "petke", ki bo naprodaj letos, pa v treh letih, na svoji spletni strani piše Reuters.

Da bi pospešil razvoj električnega twinga, bodo Renaultovi inženirji število sestavnih delov avtomobila znižali za 20 odstotkov, in sicer tako, da bodo uporabljali bolj generične komponente, je minuli mesec za francoski časnik Les Echos dejal tehnološki vodja v družbi Gilles Le Borgne.



Proizvodnja novega električnega twinga naj bi potekala v novomeškem Revozu, kjer zdaj sestavljajo aktualni električni model Twingo ZE.

V Renaultu sicer informacij uradno ne komentirajo. V zadnjih 30 letih so po svetu prodali prek štiri milijone twingov na fosilna goriva in električni pogon.

Francoski velikan si tako kot druga evropska avtomobilska podjetja prizadeva za razvoj cenovno dostopnejših manjših električnih vozil, ki bi stala manj kot 20.000 evrov, in se tako postaviti po robu kitajskim tekmecem, kot je BYD. Kitajci namreč s svojimi električnimi avtomobili vse uspešneje prodirajo tudi na evropski trg.