stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Poleg britanskega škandala, Rebel razkriva tudi druga sporna povabila, vključno z 2-milijonsko ponud Odkrito.si

Kraljeva družina - Orgije in droga na zasebnih ...

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Novice

Zaključili 2. Virtualno mobilnost

Piše: R.K.

Čas objave:
15.04.2021 10:16

Zaključila se je 2. Virtualna mobilnost Erasmus+ projekta Bodimo kreativni in se učimo z umetnostjo, ki so jo izvajali na OŠ Dolenjske Toplice.

Na osnovni šoli Dolenjske Toplice so zaključili drugo virtualno mobilnost projekta Bodimo kreativni in se učimo z umetnostjo, ki jo je organizirala španska partnerska šola Instituto de Educación Secundaria Santa Teresa.

Mobilnost so začeli s prijaznim nagovorom koordinatorice Antonije Rodriges, ki je izpostavila pomen mednarodnega povezovanja in njihov projekt kot pomembno priložnost za spoznavanje novih oblik učenja z umetnostjo. Uvodni pozdrav je v jeziku vseh partnerskih držav zaključila ravnateljica šole gostiteljice, ga. Rosa Brito.
Tema tokratne virtualne mobilnosti je bila Ekomoda, obravnavali pa so jo preko sklopa treh delavnic, ki so jih učenci sami opisali takole:

Tit Ćatović in Matic Škedelj sta o delavnici izdelave mila povedala: »Iz kakšnih sestavin izdelamo milo in kako učinkuje, s temi informacijami v predstavitvenem filmu smo začeli delavnico izdelovanja mila, s kvizom kahoot pa nato preverili, koliko informacij smo si zapomnili. Dobro nam je šlo! Sledila je izdelava mila. Najprej smo na koščke narezali glicerol in ga stalili. Staljen glicerol smo vlili v silikonske modele za mufine ali led ter poljubno dodajali barvilo, liste rastlin ali zelišč. Milo smo nato odložili na hladno mesto, da se je strdil. Previdno smo ga odstranili iz modelov in milo je bilo izdelano. Sledil je zanimiv poskus izdelave »umetnega snega«. Potekal je tako, da smo vzeli tri plenice za dojenčke. Razrezali smo jih in iz njih dobili prah, ki smo ga zbrali v kozarec. V drug kozarec smo natočili vodo in ji dodali barvilo. Vodo smo zlili k prahu, ta pa je z mešanjem nastal puhast in obarvan. Svoj volumen je povečal za do 400x. S pomočjo osnovnih barv umetnega snega smo nato prikazali, kako mešamo sekundarne barve.«
Delavnico so, zanimivo, pod burnimi očesi njihovih učiteljev, vodili španski učenci. To je bila za njih verjetno zanimiva in pogumna izkušnja.

Zala Berkopec je o delavnici potiska majic povedala: »Skozi nekaj pomembnih dejstev onesnaževanja našega planeta in načina oglaševanja skozi zgodovino nas je španski učitelj Sergio popeljal do idej, kako oblikovati slogan in piktogram za ohranjanje čistega planeta, ki smo ga pripravili za potisk naših majic. Pri praktičnem delu te delavnice smo potrebovali belo ali zelo svetlo majico, voščenke, šilček, šeleshamer, likalnik, peki papir in drobni brusni papir. Na grobo stran brusnega papirja smo z voščenkami narisali motiv na temo ekologija. Pri tem smo morali paziti na zrcalno sliko črk. Brusni papir z motivom smo nato položili na majico. Čezenj smo položili peki papir in ga polikali z vročim likalnikom. Nastal je grafični odtis. Mi smo preizkusili tudi drug način. Iz šeleshamerja smo izrezali črke in jih položili na majico. Nato smo okoli črk posuli ošiljke voščenk. Čez smo položili peki papir in polikali z vročim likalnikom. Ošiljki so se stalili, črke iz papirja smo odstranili in tako ustvarili zanimive napise. Dan je minil zelo ustvarjalno.«

Andraž Matoš pa je o delavnici 3D tiskanja dejal: »Delavnica 3D tiskanje je potekala po skupinah posameznih držav. Najprej sta nas učitelj Emilio in učenec Mario povabila v sobo pobega, v kateri smo reševali različne naloge o naših planetih in osončju. Nato smo spoznali program Tinkercad, s katerim načrtujejo in oblikujejo izdelke za 3D tiskanje. Naša naloga je bila izdelati držalo, ščitnik za obrazno masko, ki nam bo pomagala pri zadrževanju maske brez moteče in dražeče elastike okoli naših ušes. Držalu smo dodali lahko napise. Na koncu delavnice so prikazali, kako 3D tiskalnik tiska in izbran izdelek vsake skupine tudi natisnili.«

Slogan Erasmus+ projekta je CreARTivity. Na delavnici 3D tiskanja so dobili tudi nalogo, da vsaka država v določeni pisavi in velikosti v programu Tinkercad načrtuje tri določene črke njihovega slogana. Črke so nato simbolično združili v slogan njihovega projekta in ga dodali na zemljevid Evrope. Kot darilo bodo vsaki državi izdelek tudi natisnili.

S potiskanimi majicami, dišečimi mili, programersko in rešeni iz sobe pobega so zaključili drugo virtualno mobilnost, na kateri so učenci spoznali španski način poučevanja, imeli nekaj več priložnosti komuniciranja v angleščini in ponovno ugotovili, kako zelo si želijo dejanskih izmenjav.

Kmalu pa bo na vrsti nova, zadnja virtualna mobilnost, ki bo na vrsti konec aprila. Ta bo obarvana ustvarjalno pesniško, raziskovalno in praznično. Obljubljajo več komunikacije v angleškem jeziku in med drugim tudi zabavne zoom igre. V veselem pričakovanju zadnje letošnje virtualne mobilnosti so torej učenci in učitelji OŠ Dolenjske Toplice.