stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Poleg britanskega škandala, Rebel razkriva tudi druga sporna povabila, vključno z 2-milijonsko ponud Odkrito.si

Kraljeva družina - Orgije in droga na zasebnih ...

jankovic hokej Ekipa24.si

Velike spremembe v zmajevem gnezdu! Novo ime ...

Novice

Znamka leta je Lesnina

Piše: oglasno sporočilo

Čas objave:
17.09.2021 11:50

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je Lesnina prejela naziv znamka leta za kampanjo »Dobrodošli doma«.

Gre za eno od letošnjih najopaznejših in tudi najuspešnejših oglaševalskih akcij, ki pa ni navdušila samo žirije, ampak so tv oglasi postali pravi viralni hit, ko je v Slovenijo spomladi prišel švedski ponudnik in Lesninin konkurent Ikea. V vseh oglasih se pojavi trojica prijateljev s Švedske, ki se pri izbiri izdelkov navdušujejo nad ponudbo Lesnine. V spotih je Lesnina na duhovit način izpostavila svoje prednosti, na spletnih kanalih pa so kampanjo nadgradili z domiselnimi 'navodili za uživanje', kot odgovor na že vsem poznana navodila za sestavljanje pohištva. Pomembno je bilo, da se je naročnik strinjal s ključnim delom kreativne ideje, da v oglasih uporabijo švedščino. Kampanja je bila še toliko bolj simpatična, ker ni bila zasnovana kot napad na konkurenco, ampak je tekmecu izrekla dobrodošlico. Lesninina kampanja se v teh dneh nadaljuje, hudomušni Švedi se vračajo, v novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje, zunaj pa je tudi že prvi od mnogih prodajnih spotov.